Panduan Pilih Minyak Ikan Yang Terbaik

23:19

 Alhamdulillah semakin ramai yang sedar bahawa Fish Liver Oil tidak sebagus seperti yang diwar-warkan .. bukan saja tak bagus tapi boleh mendatangkan mudarat dalam jangka masa panjang .. huhu. Banyak lagi pilihan lain tak payah ler terpengaruh dengan iklan di tv je .. macam-macam fish oil ada di pasaran .. tapi yang mana satu pula yang nak dipilih yer? Kita mesti nak pilih yang terbaik .. lebih-lebih lagi untuk anak-anak sebab fish oil kaya dengan DHA untuk otak anak kita .. Haaaa .. kalau nak cari fish oil .. carilah yang tinggi Omega-3 ya .. bukan yang tinggi fish fat pula. Mungkin gambar di bawah ni boleh dijadikan sebagai panduan dalam memilih fish oil yang terbaik.




So .. ada idea tak nak pilih yang mana? Saya? Sudah tentu saya pilih Omegaguard Shaklee .. alhamdulillah sejak makan fish oil Shaklee nih anak-anak saya dah kurang kahaknya  (anak-anak saya ada asthma) .. ada juga kawan saya yang anaknya ada eczema .. sejak makan Omegaguard ni dah berkurang gatal-gatal nya .. Alhamdulillah .. 

So mothers out there .. ingat .. pilih yang terbaik untuk anak-anak kita!

You Might Also Like

1 comments

  1. Adalah tidak adil membandingkan kadar EPA dan DHA OmegaGuard dengan lain2x produk seperti Pristin dan Blackmore.. EPA untuk OmegaGuard sebenarnya hanya 180mg berbanding Pristin 380mg untuk satu kapsul.. jadi Omegaguard untuk mendapat jumlah 540mg EPA perlu ambil 3 kapsul.

    ReplyDelete

Like us on Facebook

Flickr Images