Produk Figure Up untuk kuruskan badan

22:36

Sekarang ni macam-macam produk penglangsingan badan yang dijual di pasaran .. Semuanya menjanjikan penurunan berat badan 15kg dalam dua minggu lah .. 5 kg dalam seminggu lah .. fuhh .. kaww kaww punya turun berat badan!! Orang Malaysia ni semua nak cepat .. kalau boleh makan hari ini esok terus kurus kering hehe ..

Apa yang saya nak katakan di sini .. fikirlah secara logik .. lemak yang terkumpul dalam badan tu pun ambil masa bertahun-tahun juga untuk terkumpul .. takkan lah sekelip mata je semuanya hilang? Dan pasti ker apa yang dihilangkan dengan penurunan berat badan itu adalah lemak dan bukan otot yang mengecut. Juga .. pasti ke ianya selamat untuk jangka masa panjang?

Baru-baru ini saya terbaca akhbar online dari Brunei Darussalam ..





Ini adalah contoh produk pelansingan badan yang sangat mendapat sambutan hangat di kalangan pengguna facebook dan bloggers. Memang kalau tengok testimoni best sangat .. mana tak nya seminggu je dah turun 3 kg .. kalau sebulan .. 12kg tu .. fuhh .. hebat! Tapi kesan sampingannya .. boleh menyebabkan kerosakan hati, buah pinggang, jantung .. patut lah kurus rupanya organ-organ dalam badan rosak .. huhu... So pilih .. nak sihat ke nak kurus? Pilihan di tangan anda..

Tapi untuk saya .. produk Shaklee adalah yang terbaik kerana ia bukan sahaja berkesan, tetapi telah melalui ujian klinikal dan makmal yang membuktikan ianya selamat. (^^,)

Hubungi saya untuk maklumat lanjut

zaharah
sms/whatsapp 0196536303
facebook.com/zara77


You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images