Kelebihan menjadi ahli shaklee

10:45


Assalamualaikum semua.. apa khabar? harapnya semua sihat sihat hendaknya.

Hari ini saya nak berkongsi pengalaman saya setelah 2 tahun bersama SHAKLEE. Alhamdulillah keputusan saya untuk mendaftar menjadi ahli shaklee adalah antara keputusan yang paling bijak yang pernah saya lakukan. Saya adalah seorang suri rumah sepenuh masa. Saya berhenti kerja sejak 11 tahun yang lalu kerana saya ingin menumpukan perhatian kepada keluarga. Sejak itu saya sering mencari-cari peluang perniagaan dari rumah yang boleh sedikit sebanyak menambah pendapatan keluarga.

Sejak saya menjadi ahli shaklee, pendapatan saya bertambah dari masa ke semasa tanpa perlu menghabiskan masa yang panjang untuk membuat kerja. Malah .. saya boleh merancang masa saya dengan lebih teratur dan santai. Alhamdulillah sehingga hari ini setiap bulan saya telah berjaya memperoleh pendapatan 4 angka. Shaklee adalah bisnes yang amat mudah kerana produk-produknya memang telah diakui amat baik dan berkesan. Saya juga bersyukur kerana telah mendaftar di bawah group shaklee yang terbesar di Malaysia yang sentiasa memberi tunjuk ajar dan sokongan kepada ahli-ahlinya setiap masa secara online mahupun offline.  

Jom sertai group kami dan jana pendapatan tanpa had. 


Bagaimana hendak mendaftar menjadi ahli shaklee?

Anda boleh mendaftar dengan pilihan di bawah:-

1) Membayar yuran pendaftaran sebanyak RM75 sekali seumur hidup. (bayaran termasuk postage beg kit jualan ke rumah); ATAU

2) Membeli produk shaklee berharga RM650 untuk mendapat keahlian percuma, dan juga automatik layak mendapat bonus pertama anda sebanyak RM30+. 


Apa faedah yang saya peroleh dengan menjadi ahli Shaklee

1) Menikmati pembelian setiap barangan Shaklee pada harga DISKAUN (penjimatan sehingga 30% daripada harga jualan)
2) Layak mendapat cash back setiap bulan dengan pembelian minimum produk Shaklee.
3) Boleh menjana pendapatan lumayan (untuk yang berminat berbiznes)
4) Tiada paksaan untuk maintain belian setiap bulan, keahlian adalah untuk seumur hidup.
5) Layak mendapat bonus-bonus lain seperti bonus kepimpinan, bonus prestasi, insentif kereta dll.


Apa yang perlu anda lakukan untuk mendaftar menjadi ahli Shaklee?

Anda hanya perlu memilih cara mendaftar ahli shaklee seperti di atas dan menghubungi saya untuk memberikan maklumat-maklumat yang saya perlukan seperti nama penuh, alamat dan lain-lain bagi tujuan pendaftaran, atau isi borang pendaftaran dan saya akan hubungi anda kemudian.

BORANG PENDAFTARAN AHLI SHAKLEE


Hubungi saya 

Zaharah Nor (Shaklee Id 883001)
sms/whatsapp : 019-6536303
Facebook.com/zara77

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images