Nikmat Allah Mana Yang Hendak Kamu Dustakan?

11:49



Alhamdulillah Alhamdulillah .. segala puji bagi Allah .. syukur sangat kerana Allah beri saya rezeki seorang bayi lelaki pada 3 Jun 2014 haritu. Agak lewat saya nak update tentang hal ni .. entah ler tiap hari asyik nak peluk cium baby je sampai kerja semua tergendala .. hehehe. Maklumlah sebelum dapat baby ni macam-macam dugaan yang saya tempuhi, Saya gugur dua kali sampai masuk ICU.. huhu ,, kalau nak cerita mau nangis juga saya ni mengenangkan apa yang berlaku tapi itu semua kuasa ALlah. Allah beri ujian dan kini Allah beri 'hadiah' pada saya .. alhamdullillah.

Apa pun ... ini lah baby Shaklee saya. Doktor semua puji kulit baby saya putih bersih dan baby pun tembam alhamdulillah.. penangan ESP Shaklee kot sebab memang sepanjang kehamilan saya tak miss ambil ESP setiap hari.Saya memang ambil produk Shaklee sepenuhnya sepanjang kehamilan, berpantang dan kini menyusukan baby secara ekslusif. Nanti saya cerita slow slow yer apa yang saya makan.



Ok .. berjumpa lagi di lain siaran ..

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images