PENGEDAR SHAKLEE PARIT RAJA, UTHM, BATU PAHAT, PESERAI

10:37








Assalamualaikum Semua

Nama saya Zaharah dan saya adalah pengedar Shaklee Johor yang Sah (id 883001) di Batu Pahat, khususnya di sekitar Parit Raja, Parit Yaani, Sri Gading, Peserai dan lain-lain tempat berhampiran. Saya juga menyediakan perkhidmatan pengeposan ke seluruh dalam dan luar negara dengan menggunakan perkhidmatan Poslaju atau mana yang lebih sesuai. Anda juga boleh hubungi rakan niaga saya untuk konsultasi percuma dan maklumat-maklumat berkenaan produk Shaklee di seluruh Malaysia boleh rujuk di Senarai Pengedar Shaklee saya.


Mengapa perlu pilih Shaklee? 

Pepatah ada mengatakan mencegah lebih baik dari merawat. Kajian telah membuktikan bahawa pengurangan sistem antibodi manusialah merupakan faktor utama mengapa ada di kalangan kita sangat mudah jatuh sakit. Bila dah sakit, kita ambil pula ubat-ubatan yang diperbuat daripada bahan kimia dan ini sebenarnya lebih menambahkan toksik di dalam badan. Badan manusia lebih mudah menerima bahan-bahan semulajadi untuk meningkatkan tahap antibodi dan kesihatan, Justeru itu pengambilan suplemen amatlah perlu supaya badan mendapat nutrisi dan khasiat yang diperlukan untuk berfungsi secara optimum. Vitamin Shaklee dihasilkan daripada bahan-bahan natural yang bebas pestisid, bebas pewarna dan perasa artificial, oleh itu ia lebih mudah diserap oleh badan menjadikan ia sentiasa selamat dan berkesan insyaAllah.


Changing Brand Can Change Your Life!


Hubungi saya untuk pertanyaan dan konsultasi percuma tentang vitamin-vitamin Shaklee.



Zaharah

sms/ whatsapp = > 0196536303

email zah15@yahoo.com

facebook,com/zara77


You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images