Kerja membersih lebih mudah dengan Basic H

16:22


Hari ni saya nak kongsi petua nak mudahkan kerja membersihkan dapur dengan cepat dan mudah. Dulu saya memang tak suka nak membersihkan dapur .. hehe .. malassss la tuuu ..haha ..  Alhamdulillah sejak guna Basic H Shaklee kerja membersihkan dapur jadi sangat mudah ..


Nie la rupa dapur saya yg seminggu saya tak cuci (>_<) maluuuunyee ... hehehe .. saya larutkan dua-tiga titik cecair basic H dalam sedikit air dan spray ke kawasan yang berminyak dah berkerak tu .. biar dalam 3-4 minit dan kemudian gosok ler dgn span .. tak perlu menyental kuat sangat pun .. hasilnya ..















dapur dah kembali berkilau gitu .. hehe .. tak yah nak bilas-bilas dah.












Memang banyak cecair pencuci di pasaran yang boleh digunakan untuk membersihkan dapur yang hasilnya lebih kurang sama tapi bezanya dengan menggunakan basic H, ia


  • Tidak bertoksik
  • Tanpa gas beracun
  • Tanpa bahan kimia berbahaya
  • Tanpa bahan pewangi
  • Lembut pada tangan
  • pH seimbang
  • Tanpa klorin
Tahukah Anda?
Kebanyakan bahan pencuci serbaguna mengandungi toksin yang boleh meresap ke dalam badan melalui kulit atau sistem pernafasan. Bahan pelarut sintetik boleh mengganggu keseimbangan hormon. Bahan pelarut organik seperti butyl cellosolve merupakan sejenis neurotoksin dan bahan yang merengsakan hidung. Morfolin merupakan bahan toksin yang boleh merosakkan hati dan ginjal. Ammonia yang terkandung dalam bahan pencuci kaca merupakan sejenis bahan racun yang merengsakan kulit, mata dan sistem pernafasan.

Pekatan Pencuci Super Organik BASIC H² tidak mengandungi bahan-bahan di atas mahupun bahan-bahan berbahaya yang lain. Dan ia sangat menjimatkan dan memudahkan kerja-kerja di rumah. Bukan sahaja boleh digunakan untuk membersihkan dapur, malah ia boleh juga digunakan untuk mengelap tingkap, mengelap lantai, membasuh sayur-sayuran, membantu mencepatkan proses 'defrost' ikan/daging yang beku dan sebagainya. Ada 1001 kegunaanya tau!

Jom dapatkan sebotol Basic H untuk kegunaan harian anda. Tak rugi mencuba!

Hubungi saya untuk membuat pesanan. 
Zaharah
sms/whatsapp : 0196536303
email zah15@yahoo.com
facebook.com/onestopshop



You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images