Asyik bersin sampai rasa nak tercabut hidung?

18:13

Siapa ada masalah selalu bersin? Pantang habuk sikit .. pantang sejuk sikit .. dan pantang makan beberapa jenis makanan ... mesti asyik bersin bersin dan bersin sampai rasa nak tercabut hidung tu .. huhu. Adakala bersin ni hanya normal saja .. hanya allergik yang ringan. Tapi kalau dah teruk sangat tu maknanya tidak lain dan tidak bukan anda ada masalah RESDUNG. Dan .... biasanya kan .. mereka yang ada masalah resdung ni akan mengalami masalah kulit wajah pula .. berjerawat dan berminyak. Ada yang jerawat besar-besar .. ada yang jerawat kecik-kecik ... Jerawat-jerawat ni sangat susah nak hilang sebab selalunya orang nak rawat jerawat tapi tak rawat punca jerawat tu...iaitu RESDUNG tu.. Jadi ..rawatlah dari dalam bagi badan sihat. InsyaAllah resdung hilang .. kulit pun jadi cantik.

So .. bagaimana caranya nak rawat masalah  asyik bersin ni supaya tak membelenggu hidup kita lagi? Shaklee ada menyediakan set untuk merawat resdung dan allergy iaitu Alfalfa + B Complex + Vitamin E. Boleh juga tambah vitamin C untuk kesan yang lebih ummpphh (^^,).


Untuk pengetahuan uols, badan yang berasid merupakan punca segala masalah kesihatan. Sifat alfalfa yang alkali dapat menutreal kan badan yang berasid seterusnya membantu menyekat perkembangan kuman di bahagian yang dijangkiti. Vitamin E membantu mengecutkan jerawat dan bersifat anti oksida untuk membantu badan melawan radikal-radikal bebas yang berada di sekitar kita. Manakala bcomplex pula amat perlu untuk pembentukan kulit yang sihat.

Jom baca beberapa testimoni pengguna Set Resdung Shaklee



Jadi .. apa tunggu lagi? Jom cuba set resdung Shaklee untuk mengatasi masalah resdung dan jerawat anda.

Hubungi saya

Zaharah
0196536303
www.facebook.com/zara77

Your friendly Shaklee Distributor





You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images