Betul atau Auta vitamin boleh merawat penyakit?

11:00

Betul ke Auta kalau makan vitamin boleh rawat penyakit? Ini adalah antara soalan-soalan yang sering diajukan kepada saya. Sebenarnya salah tanggapan orang yang vitamin boleh rawat penyakit. Vitamin bukan merawat tetapi vitamin berikan apa yang badan kita perlukan untuk berfungsi secara optimum. Bila sakit, jumpa doktor dan makan lah ubat. Vitamin kita makan untuk bantu badan menyembuhkan apa yang sakit insyaAllah .. sebab badan manusia ni Allah ciptakan sangat istimewa. Ia boleh melawan penyakit-penyakit dengan izinNya. Kan Allah dah janjikan setiap penyakit ada penawarnya. Carilah penawarnya itu.

Jom baca testimoni seorang doktor perubatan yang selama ini tak pernah langsung cuba ambil vitamin untuk mengatasi masalah kesihatan suami dan ibunya. Opkos lah .. doktor .. dia tentulah beri preskripsi mengikut apa yang dipelajarinya untuk mengatasi penyakit-penyakit iaitu UBAT. Baca tau!







Dah baca? So .. apa pendapat anda .. betul ke bohong? (^^,)

Apa pun semuanya dengan izin Allah ya.

Kalau anda ada apa apa masalah kesihatan, jangan risau jangan segan hubungi saya untuk konsultasi percuma. InsyaAllah saya akan bantu. After all .. I AM YOUR FRIENDLY SHAKLEE DISTRIBUTOR!


Zaharah
sms/whatsapp : 019-6536303
facebook.com/zara77

Your friendly Shaklee Distributor

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images