Biz Shaklee terbaik untuk menjana pendapatan sampingan

18:50



Sekarang ni semua barang dah naik harga. Adui la hai .. kekadang pening fikir kita kerja setiap hari sampai masa untuk keluarga pun tak ada, tapi duit masih cukup-cukup makan aje. So apa tindakan anda? Bersyukur dan redha sahaja dengan rezeki yang ada atau bertindak proaktif mencari pendapatan sampingan untuk membaiki taraf hidup kepada yang lebih baik? 

Jujurnya saya dah cuba berbagai cara untuk mencari pendapatan sampingan. Macam-macam direct selling saya dah join just name it.. tapi semuanya tak memberi kepuasan dan mendatangkan hasil. Saya pernah melaburkan modal beribu untuk menjadi stokis beberapa produk, tapi semuanya tidak mendatangkan pendapatan sampingan sebaliknya menambahkan hutang sahaja bila produk tak dapat nak dipasarkan. Last-last guna sendiri aje laa. Saya juga aktif mengambil tempahan membuat topi dan kasut kait (sekarang pun masih ambil cuma tak selalu dah .. buat untuk kawan-kawan dan sedara mara je) tapi mengait ni perlukan masa yang sangat banyak sehingga saya rasa sayalah ibu yang paling tak berguna kerana tak ada masa langsung nak tengok homework anak-anak, masak dengan sepenuh hati, dll sebab saya kena kejar masa untuk siapkan tempahan-tempahan crochet saya yang memang alhamdulillah sangat banyak. Stress!!

Sehinggalah satu hari saya diperkenalkan kepada SHaklee Products (M) Sdn. Bhd. oleh anak saudara saya. Dan Alhamdulillah, serius cakap, memang inilah bisnes dari rumah yang paling mudah dan menjamin pendapatan sampingan yang terbaik untuk diceburi. Dengan hanya bermodalkan RM75 untuk mendaftar menjadi ahli, sekarang saya dah dapat menikmati bonus bulanan 4 angka yang tak pernah saya jangka. Tak mustahil satu hari nanti saya boleh dapat bonus bulanan 5-6 angka (InsyaALLAH!!) kerana sudah ramai yang telah membuktikannya. Tak perlu modal ribu-ribu, tak perlu cari downline .. semuanya boleh dilakukan hanya dirumah sahaja. Segala tunjuk ajar, coaching marketing dan group support disediakan PERCUMA. Kini Alhamdulillah saya lebih tenang, ada banyak masa untuk anak-anak, sempat nak gardening lagi hehe .. dan pendapatan saya alhamdulillah memang lumayan.

Jadi kepada you all yang nak cuba cari pendapatan sampingan yang betul-betul halal dan menjamin pendapatan yang lumayan, apa kata cuba Shaklee. Produk Shaklee dijamin berkesan dan selamat kerana ianya semulajadi dan ada ujian makmal dan klinikal bertaraf antarabangsa.

Hubungi saya untuk maklumat lanjut dan bersedia untuk memperbaiki taraf hidup supaya lebih sihat dan bahagia, InsyaAllah.

Zaharah
0196536303
Shaklee Independet Distributor di Batu Pahat, Air Hitam, UTHM, Parit Raja dan sekitarnya.

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images