Kisah AJAIB cara wanita ini mengatasi masalah barah rahim tanpa perlu pembedahan

11:30


Istimewanya wanita ialah wanita mempunyai satu organ yang paling istimewa iaitu rahim di mana ia dapat menampung dan melahirkan ciptaan Allah yang paling sempurna iaitu manusia. Tetapi, apa terjadi sekiranya rahim telah rosak dan lebih menyedihkan sekiranya terdapat barah di dalam rahim? Tentu sedih kan. Apa pun kita harus tabah dan sabar dengan ujian Allah.

Dalam bidang perubatan, terdapat tiga jenis barah rahim iaitu selaput dinding rahim dinamakan kanser endometrium, barah yang berasal daripada otot dinding rahim iaitu liomiosarkoma (Leiomyosarcoma) dan barah yang berasal daripada kedua-dua komponen selaput dan dinding rahim dinamakan karsinosarkoma. Barah rahim mudah dikesan disebabkan tanda yang sangat jelas terutama selepas wanita itu menopaus iaitu selepas ketiadaan darah haid. Antaranya, pendarahan yang berlaku selepas menopaus. Kebiasaannya wanita mengambil mudah apabila selepas menopaus, mereka didatangi haid semula. Bagi wanita yang lebih muda pula, tanda-tanda barah rahim adalah keputihan yang melampau, pendarahan luar biasa semasa haid dan sakit semasa bersama suami.

Biasanya jika seseorang itu menghidap barah rahim tahap 4, doktor akan mengambil keputusan untuk membuang terus rahim tersebut untuk mengelakkan sel barah daripada merebak organ-organ dalaman yang lain. Namun begitu jika barah rahim tersebut di peringkat awal, terdapat ubat-ubatan yang boleh di ambil untuk mengatasinya. Oleh itu jika kita mendapati ada sebarang abnormaliti semasa kedatangan haid, jangan ambil mudah, teruslah berjumpa dengan doktor untuk mendapatkan kepastian.

Boleh ke barah rahim di atasi tanpa perlu pembedahan?

Ini kisah benar bukan rekaan. Alhamdulillah dengan rahmat dan keizinan dari Allah SWT barah rahim wanita-wanita ini hilang dengan sendirinya. Ajaib bukan? 




Syukur .. syukur .. syukur ya Allah di atas rahmatmu. Wanita-wanita ini menemukan penawarnya dengan produk Shaklee iaitu Vivix dan Nutriferon. Kesan positifnya dapat dilihat dalam masa yang singkat. 


Nutriferon mengandungi polisakarida yang merangsang dan mengaktifkan immunoglubalin untuk melawan sel-sel tumor dan kanser.  Ia juga meningkatkan sistem pertahanan semulajadi badan untuk membunuh serangan-serangan virus, kuman dan radikal bebas. 




Vivix pula mengandungi resveratrol yang menghalang sel barah daripada merebak dan membunuh sel-sel yang tidak normal di dalam badan. Resveratrol merupakan penemuan perubatan semulajadi yang pertama mempunyai bukti kukuh menunjukkan ia menghalang dan menghentikan pelbagai peringkat kanser. Ia bertindak melindungi sel-sel yang sihat sementara membunuh sel-sel kanser. Resveratrol juga mengaktifkan gen penumpas tumor dan menyahtoksik bahan kimia yang merosakkan. 




Jika anda, kawan anda atau saudara anda mengalami malasah barah rahim ni, tak rugi mencuba Vivix dan nutriferon ini. Mudah mudahan Allah memberikan kesembuhan dengan asbab produk yang istimewa ini.. insyaAllah

Hubungi saya untuk maklumat lanjut.

Zaharah

019-6536303


You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images