Penemuan baru cara merawat kanser perut dengan Resveratrol

22:15



Kanser perut atau kanser gastrik adalah kanser yang bermula daripada lapisan perut. Biasanya kanser perut berpunca daripada jangkitan bakteria Helicobacter pylori dan juga akibat daripada pengambilan makanan seperti jeruk, makanan yang disalai dan tinggi kandungan garam yang keterlaluan. Terdapat juga kajian yang mengatakan merokok juga meningkatkan risiko mendapat kanser perut.


Tanda-tanda awal kanser perut termasuklah  pedih ulu hati, kembung perut selepas makan, sakit perut di bahagian atas abdomen, loya dan hilang selera makan dan seterusnya penurunan berat badan yang ketara, kulit kuning dan putih mata, muntah-muntah, kesukaran menelan, dan darah di dalam najis. Sekiranya tidak dirawat dengan segera, kanser perut boleh merebak dari perut ke bahagian-bahagian badan yang lain, terutamanya hati , paru-paru, tulang, lapisan perut dan limfa nod.


Kanser perut sukar disembuhkan kecuali ia dikesan pada peringkat awal. Rawatan untuk kanser perut biasanya melibatkan pembedahan, kemoterapi dan / atau terapi radiasi. Namun begitu, penemuan terbaru dunia perubatan insyaAllah dapat membantu pesakit kanser perut dan kanser-kanser lain iaitu resveratrol. Lebih 2000 penerbitan penyelidikan dan kajian oleh Harvard University, University Institute of Aging, National Cancer Institute dan badan-badan penyelidikan yang lain telah membuktikan kebaikan dan keunikan resveratrol dalam menghalang atau menghentikan pelbagai peringkat kanser.

Resveratrol bertindak dengan cara membetulkan DNA sel yang rosak supaya signal sel dapat diproses dengan betul. Sel-sel yang sihat pula akan dilindungi daripada serangan sel-sel kanser sementara sel-sel kanser di matikan. Dengan pengambilan resveratrol secara berterusan, insyaAllah sel-sel badan yang rosak akan digantikan dengan sel-sel baru dan pesakit akan bebas dari kanser.


Produk Shaklee yang mengandungi resveratrol ialah VIVIX. Kandungan resveratrol di dalam VIVIX adalah 5 kali ganda berbanding produk lain di pasaran. Vivix mengandungi 15 kali lebih polifenol (kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian antioksidan dan anti-penuaan semulajadi) yang bergabung dengan resveratrol untuk menjadikannya 10 kali lebih berkesan merawat sel-sel kanser. Formula istimewa Vivix sedang dipatenkan dan tiada satupun produk yang dapat menyamai keistimewaan Vivix.


Jom baca testimoni mereka yang  berjaya mengatasi masalah kanser dengan VIVIX









Ada banyak sangat testimoni vivix mengatasi kanser. Mudah-mudahan dengan izin Allah ini lah juga penawar kepada kanser perut. Kemujaraban Vivix bukan hanya berdasarkan testimoni tetapi ianya telah menjalani pelbagai  ujian dan kajian oleh saintis-saintis peringkat antarabangsa oleh itu anda tidak perlu ragu-ragu untuk mencuba tonik ajaib Shaklee ini. 

Jika anda ingin mendapatkan maklumat lanjut, boleh hubungi saya Zaharah 019-6536303







You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images